Modní blogy

OSLAVTE LETOŠNÍ VÁNOCE S LUXUSNÍMI ŠPERKY BULGARI

Naučte se hledat krásu a šarm v každé stránce života 

Vánoce jsou kouzelným časem, který nás svádí věřit na zázraky a nechat se unést sílou okamžiku. Je snadné se nechat unést, pokud vás unáší překvapení z kouzelného dárku. Značka Bulgari si pro sváteční období připravila novou kampaň I Believe in Wonder, která navazuje na letošní kampaň Unexpected Wonders. Je znovu inspirována chvílemi prosycenými radostí a byla nafocena v Římě, který je domovem a nekonečným zdrojem inspirace klenotnického domu Bulgari. Kampaň nás vyzývá, abychom se nechali okouzlit zázraky a nebáli se vychutnat nečekaná potěšení, která nám svět přináší. Nabádá nás, abychom šířili tuto vizi dále a inspirovali tak ostatní.


Zdroj: se svolením Bulgari

Jiskřivý zázrak

Zázrak je v kampani metaforicky ztvárněn jako roj jasných světlušek, které nás hravě svádějí, abychom se ponořili do slavnostní atmosféry svátků a s radostí jsme vychutnávali zázraky každodenního života. Od pozorování hvězd v jasné noci až po mihotavé kouzlo světlušek. Tyto jasné ikony v záblesku světla zachycují záhady vesmíru a vrací nás zpět do dětství, kdy byl pro nás každý den plný zázraků. Hvězdy nám, stejně jako diamanty a drahé kameny, připomínají úžasnou sílu přírody a zásadní okamžiky, které nás povznášejí na duchu.


Zdroj: se svolením Bulgari

 

Save the Children

Kampaň I Believe in Wonder má také filantropický přesah. Je zdrojem inspirace a nekonečným řetězcem zázraků. Zástupci značky Bulgari jí spustí na všech tradičních kanálech a věří, že jejím prostřednictvím zažehnou jiskru pochopení pro jasnější budoucnost. V návaznosti na tuto vizi je součástí kampaně I Believe in Wonder partnerství s organizací Save the Children. Tato kolaborace trvá již déle než jednu dekádu a jejím cílem je podpořit děti v ohrožení a zajistit jim lepší vzdělání a péči. Aktivity v rámci vánoční kampaně jsou cíleny na podporu vzdělávání nejmenších dětí v Zambii a mají zajistit právo na vzdělání dětem ve věku 3 až 8 let, žijících ve venkovských oblastech, které prakticky nemají přístup ke službám veřejného vzdělávání.


Zdroj: se svolením Bulgari

Značka Bulgari také ve spolupráci se společností Meta vytvořila dvojitou platformu I Believe in Wonder v rozšířené realitě. Je dostupná po celém světě pro Stories a Reels na Facebooku i Instagramu. Prostřednictvím fotoaparátu v selfie módu se mohou uživatelé „podělit o zázraky“ a vytvořit si selfie aktivované úsměvem; čím více se budou smát, tím více světlušek se objeví na obrazovce. Když fotoaparát natočíte směrem k okolí, lidé se stanou součástí unikátní scény: atmosféra se rozjasní světlem mihotavých světlušek v interakci s přirozeným pohybem ruky v magické kombinaci, spojující realitu s virtuálním světem. Uživatelé mohou prostřednictvím postování a označování přátel pomocí tagu rozjet svůj vlastní nekonečný řetězec zázraků a pomoci. 


Zdroj: se svolením Bulgari

 

Interaktivní zážitek Bulgari

Dárky jsou oslavou našich nejhlubších, nejintenzivnějších a nejtrvalejších pout; vztahů mezi milenci, rodinou a přáteli. Radost z obdarovávání začíná mnohem dříve než pouhý akt předání daru. Začíná okamžikem, v němž se zrodí myšlenka na dárek. Tato idea stojí za konceptem letošního vánočního designu butiků Bulgari. Od listopadu se mohou klienti butiků Bulgari nechat pohltit kouzlem Bulgari prostřednictvím Instagramové platformy, dostupné ve vybraných světových lokacích. Díky speciálnímu QR kódu se mohou návštěvníci zapojit do scény plné zázraků: interaktivní zážitek zaujme smysly, obrazovka se zaplní třpytivými dárky; když se dárků dotknete, promění se ve světlušky, které jsou symbolem magického kouzla svátků u Bulgari.

Kontakt a celý článek naleznete na webu (http://www.moda.cz/feed/rss) zde.