foto: se svolením SegraSegra
V nabídce značky SegraSegra se objevují kousky pro ženy i muže, cyklisty i matky, které nosí své děti v šátku. A právě poslední zmíněné podle Dáši Mertové, jedné ze zakladatelek značky, často váhaly nad nákupem, protože až děti odrostou, nebudou nosící kabát potřebovat.
„Vždycky jsme zákaznicím říkaly, že když se budou o oblečení dobře starat, ještě ho jednou výhodně prodají. A nakonec jim odkup nabízíme samy,” vysvětluje Dáša Mertová.
Jak to funguje? Zákazníci mohou zboží značky SegraSegra i její dceřiné nebo spíše sesterské odnože Mama by Segra nafotit a nabídnout k odkupu. Záleží na míře obnošení, za své oblečení mohou dostat poukaz na další nákup v hodnotě 15–40 % z nákupní ceny. V secondhandu se kromě oblečení z druhé ruky objevují i prototypy. Podle Elišky Mertové, druhé zakladatelky, se služba skvěle osvědčila. „Od spuštění se nám podařilo prodat přibližně 60 kousků, ty nejoblíbenější se neohřejí ani 3 dny,” uvádí. Nejrychleji podle ní mizí legíny od TomskiPolanski, které jsou jinak vyprodané, kojící trika a mikiny, nosící bundy a oblečení s prvky z recyklované duše.
„Víme, že módní průmysl je jeden z nejšpinavějších. Proto nám přijde důležité motivovat k tomu, aby se lidé o své oblečení starali. A nabídnout platformu, kde ho v případě, že ho již nevyužijí, mohou poslat dál. A umožnit, aby se vynosilo do posledního dechu,” zakončují sestry Mertovy.
foto: se svolením SegraSegra
Kontakt a celý článek naleznete na webu (http://www.moda.cz/feed/rss) zde.