Česká značka parfémů KINTSUGI oslavuje v listopadu svůj první rok působení na trhu. Mezi milovníky vůní již rezonuje pět unisex parfémů: DEUS, SANTAL, LUNA, KAIGAN a CARNAL, které značka představila veřejnosti minulý rok.
K oslavě tohoto výročí KINTSUGI připravilo re-launch svých dosavadních vůní a taktéž představuje nový parfém Hanzo.
Hanzo je odpovědí na uspěchaný život, ve kterém je návrat k sobě samotným a uklidňujícím aspektům přírody tak důležitý. Hanzo ztělesňuje pocit, který se v japonštině nazývá Shinrin-yoku neboli „koupání v lese“. Shinrin-yoku představuje harmonii a klid při procházce v lese, kde se můžete konečně zaposlouchat sami do sebe. Utřídit si myšlenky. Zpomalit.
Hanzo má pro zakladatele velmi osobní význam. Oslavuje život, přírodu, balanc, pocit spokojenosti a harmonie v nás samotných. Pro KINTSUGI je hlavní inspirací Japonsko a tak se u parfému Hanzo míchá dřevitá lesní vůně cypřiše, borovice a balzámové jedle s liči, éterickým olejem yuzu a květy osmanthusu. Nechybí ani exkluzivní vetiver, lehkou mystičnost zase parfém získává díky kadidlu a cedru. Stejně jako ostatní parfémy od KINTSUGI, i Hanzo je unisex vůně pro všechny, kteří preferují a vyhledávají v životě netradiční a originální podněty a rádi se obklopují věcmi, které mají hloubku.
Složení Hanzo
Hlava: Liči, Yuzu, Cypřiš, Borovice
Srdce: Masticha, Osmanthus, Ylang-Ylang, Mořská řasa, Kadidlo
Základ: Vetiver, Balzámová jedle, Dubový mech, Cedrové dřevo
Cena: 2890 CZK
O KINTSUGI:
KINTSUGI, v překladu "zlaté švy", je starodávná technika opravy keramických předmětů. Kdysi dávno se v Japonsku věřilo, že je škoda zbavovat se rozbité keramiky, a tak ji slepovali lepidlem se zlatým práškem. Takto vdechovali rozbitým předmětům nový život a oslavovali tak jejich nedokonalost. Postupem času se z umění stala i životní filozofie jako metafora k přijetí našich nedostatků.
Zakladatelé značky KINTSUGI, Martina Švacha a Daniela Nikolova pojí dlouholeté přátelství a požitkářská vášeň pro všechno, co stimuluje lidské smysly. Své parfémy vyrábí kompletně ručně. Při výrobě používají pouze ty nejkvalitnější přírodní esenciální oleje s jasným původem a parfumérské molekuly od zavedených výrobců, kteří mají více než stoletou historii. Výrobní procesy KINTSUGI jsou šetrné k přírodě a vegan-friendly. Obalové materiály jsou vybírány tak, aby se zamezilo tvorbě nadbytečného odpadu – jsou totiž z recyklovaného materiálu a vyráběné v chráněné dílně. Všechny parfémy jsou vyvíjeny jako genderově neutrální, ale zároveň sofistikované tak, aby posunuly člověka k hlubšímu propojení těla a duše. Filozofií KINTSUGI se inspirovali i zakladatelé Martin a Daniel a vytvořili řadu parfémů, které nám každý den připomínají to, kým doopravdy jsme, se vším, co k nám patří.
Kontakt a celý článek naleznete na webu (http://www.moda.cz/feed/rss) zde.