foto: se svolením značky Guest in Residence
Gigi Hadid se svou kamarádkou a stylistkou Gabiellou Karefa-Johnson na známé události Vogue diskutovaly o kreativním procesu při uvádění módní značky slavné modelky k životu. Karefa-Johnson je hlavní stylistkou nové značky a v rámci rozhovoru, který se následně objevil v americké verzi Vogue, komentovala intuitivní cit pro design modelky Hadid.
Gigi Hadid prozradila, že její malá společnost s pouhými 13 zaměstnanci, kteří jsou velmi šikovní, je zodpovědná za každý detail všech modelů, od barevné kombinace až po vybírání knoflíků. Také mluvila o tom, jak řadu procesů ovlivňuje udržitelnost.
„Očekávalo se, že přijdu s něčím, co se bude týkat fast fashion... Lidé toho využívají, aby se rychle dostali ke spotřebitelům a rychle vydělali peníze, ale s touto značkou chci opravdu podporovat lidi a investovat do modelů, které lze využít po dlouhou dobu,“ řekla modelka, kterou mimo jiné inspirovala její babička.
foto: se svolením značky Guest in Residence
Ideální načasování přišlo v době pandemie, kdy se Hadid rozhodla, že je ten správný čas stát se podnikatelkou a prozkoumat jinou profesní cestu. „Uvědomuji si, že nemůžu být modelkou věčně a zároveň, že mám kreativní srdce, navíc když jsem otěhotněla, uvědomila jsem si, že mít módní značku a k ní určité prostory je „mnohem udržitelnější“ než cítit úzkost z toho, že bych byla každý týden v jiné zemi a zároveň měla dítě,“ vypráví Hadid příběh o tom, jak její značka získala své jméno. „Jednou jsem bydlela v hotelu v rámci módního týdne a viděla jsem na hlavičkovém papíře „Guest in Residence“. Přemýšlela jsem o tom, co to vlastně znamená. Myslím, že jsme všichni hosty ve svých vlastních tělech, v domech, ve kterých žijeme i na této planetě. Je to naše pohodlí, které si udržujeme, a to je i oblečení, které máme na sobě,“ dodala Hadid.
Kontakt a celý článek naleznete na webu (http://www.moda.cz/feed/rss) zde.