Letní beauty novinky, které musíte vyzkoušet
Pokud milujete léto a všechny kosmetické produkty, které právě s tímto obdobím přicházejí, máme pro vás hned několik skvělých zpráv.
Pokud milujete léto a všechny kosmetické produkty, které právě s tímto obdobím přicházejí, máme pro vás hned několik skvělých zpráv.
Mikroplasty v kosmetice už dávno nejsou jen abrazivní kuličky plastu v peelingu či zubní pastě. Mikroplasty mohou být i tekuté a polotekuté a nejspíše se skrývají i v lahvičkách ve vaší koupelně. Co způsobují, jak je poznat a čím je nahradit, radí propagátorka BIO kosmetiky a autorka projektu BIO mapa Lucie Van Koten.
Michal Sajdl se pro dermato-estetické služby nadchl hned po vysoké škole, nedlouho poté si s partnerkou založili beauty salón, aby mohli nejenom svým zákazníkům dopřávat kvalitní služby, ale také školit další kosmetičky a lékaře. Dlouholeté zkušenosti v rámci mikrojehliček, chemického peelingu nebo třeba plazmaterapie předává láskyplným způsobem dál.
Výrazné oční stíny a tvářenky s nádhernou modelkou Abby Champion v nové beauty kolekci přivolávají jaro a léto 2023 v teplých odstínech červené.
Dlouholetá historie mluví za vše. Dermacol je značkou, která se zapsala do paměti nejen všech žen u nás, ale také po celém světě. Které produkty jsou ty nejprodávanější a pro svou kvalitu ceněné dlouhá léta?
Luxusní módní dům Dior odhalil novou kampaň kombinující intenzivní pohled krásné herečky Anya Taylor-Joy a dokonalého lesku na rty Addict Lip Maximizer. Ten je nově z 90 % vyrobený ze složek přírodního původu.
Vánoce jsou plné radosti a času stráveného s rodinou nebo přáteli. Svátky však mohou pleť v mnoha ohledech značně potrápit. Důležité je proto vybrat kosmetické produkty, které ji pomohou vrátit se brzy zpět do normálního stavu. Velký výběr je k dispozici na hebe.com – novém internetovém obchodě s kosmetikou.
Milujete okamžiky, kdy se můžete zastavit a věnovat se chvíli jen sami sobě? Dopřát si relaxační hudbu, vonnou svíčku a kvalitní pleťový krém či koupel? Pak vám tyto čtyři tipy přirostou rychle k srdci.
Zjistit na vlastní kůži, jaké je to žít s akné, bylo spouštěčem, který přivedl Mgr. Radomíra Jůzu, Ph.D. k hlubšímu porozumění celé problematiky s kožními problémy a následně založení kosmetické značky, která pozitivně ovlivňuje životy nejenom mladých lidí s akné.