Maya Hawke září jako kosmická královna v kampani Prada Holiday 2023
V neustále se měnícím světě vysoké módy se v kampani Prada Holiday 2023 objevují zářivé hvězdy, kdy značka své diváky zve na expedici do jiného světa s Mayou Hawke a Kim Tae-Ri.
V neustále se měnícím světě vysoké módy se v kampani Prada Holiday 2023 objevují zářivé hvězdy, kdy značka své diváky zve na expedici do jiného světa s Mayou Hawke a Kim Tae-Ri.
V 60. letech byste museli vyjít do ulic, abyste nahmatali tep současné módy, zatímco dnes stačí otevřít TikTok, zadat hashtagy #maximalistfashion a #dopaminedressing a máte obsah, který nasbíral více než 221 milionů zhlédnutí. Lze maximalismus pojmout šetrně vůči planetě a co vlastně tento styl oblékání vyjadřuje?
PUMA k příležitosti svého 75. výročí sestavila výjimečný běžecký tým, který si střihne závod na říjnové edici RunTour v pražském parku Ladronka. Kapitánkou se stala 75-letá, více než 500-násobná maratonská běžkyně ze Slovenska, Eva Seidlová, která se přihlásila do veřejné výzvy značky. V týmu ji doplní několikanásobný slovenský mistr v půlmaratonu a horském běhu Martin Rusina, olympionička a dvojnásobná mistryně České republiky v maratonu Marcela Joglová a zástupce generace Z, kreslo-malíř Jan Bican. Ten rovněž ve spolupráci se značkou PUMA navrhl pro tým limitovanou edici běžeckých triček.
Jistě vám někdy prolétlo hlavou: „Nemám co na sebe. Nebaví mě nakupovat. Běhám z jednoho obchodu do druhého a nic tam není…“ Právě s těmito problémy se dennodenně setkává tváří v tvář stylistka Lenka Zelenohorská u svých klientek a klientů a pomáhá jim je řešit.
Levi’s letos oslavuje 150. výročí 501 džínů, jednoho z nejsilnějších stylů na celém světě. Jako součást tohoto výroční se značka spojila s globální značkou obuvi Crocs, která je známá svou výstředností, nikdy ale ne na úkor pohodlí.
Nejnovější show JAN SOCIÉTÉ reflektuje neustálou touhu lidské duše se vyvíjet a zkoumat vlastní božstvo. Obrací pozornost ke hledání budoucnosti a s nadsázkou kombinuje spirituální vlivy s materiálními symboly současné západní civilizace.
STRIX, prémiová značka sportovního a volnočasového oblečení, spojuje v nové kolekci nejnovější technologie a materiály s barvami letošní sezóny. Po úspěchu první pánské kolekce před dvěma lety STRIX neustále reaguje na poptávku a rozšiřuje nabídku o nové střihy a barevné kombinace. Stal se tak druhou nejprodávanější značkou oblečení v GymBeam portfoliu.
Český umělec Jan Bican přichází s dropem upcyklovaných sak, košil a vest “Vacaciones”. Hlavní myšlenkou kolekce je zbořit představy a hranice o výhradně byznysových kouscích. Bican využil produkty z pražských second handů a přetvořil je tak, aby zapadly do světa generace Z.
Deset let své kariéry oslavil slovenský návrhář žijící v Praze dokonale zpracovanou kolekcí. Asymetrie, elegance i minimalismus provázely jednotlivé modely a úderná přehlídka zaujala všechny v sále.
Louis Vuitton odhaluje vzrušující novou cestovatelskou kampaň „Horizons Never End”. Její hvězdou je úřadující mistr světa Lionel Messi, který předvádí kolekci zavazadel z dílny Marca Newsona.