„Za celý tým značky Rowenta bych rád spotřebitelům poděkoval za projevenou důvěru v naše robotické vysavače, kterou v nedávném průzkumu potvrdili. Je to pro nás jasné ocenění naší dosavadní práce, kterou za poslední dva roky v této kategorii společně s našimi prodejci odvádíme. Myslíme dopředu, i proto jsou pro nás hlavní prioritou reálně využitelné inovace, kterým se věnujeme na každodenní bázi – co nejefektivnější využití výkonu při úklidu, vylepšení komfortu při samotném používání. Zároveň optimalizujeme otázku spotřeby, která nepřichází na úkor výkonu. I proto dnes můžeme v kategorii robotických vysavačů nabídnout nejméně 2 nej: máme v nabídce nejvýkonnějšího robota na trhu se sacím výkonem až 12 000 Pa, ale také ty úplně nejtenčí roboty ze všech, které tak snadno uklidí i pod opravdu nízkým nábytkem. Věříme, že důvěru jsme si u našich spotřebitelů zasloužili také proto, že nabízíme spolehlivý servis v rámci naší široké autorizované sítě,“ uvádí Martin Kasarda, brand manažer značky Rowenta.
Čeští spotřebitelé hodnotili v nezávislém průzkumu v 90 kategoriích téměř 900 značek. Ty jsou nominovány automaticky na základě prodejů a v každé kategorii může zvítězit pouze jedna značka. To zaručuje, že oceněné značky jsou skutečně silné a důvěryhodné.
Že zvolení značky Rowenta jako vůbec nejdůvěryhodnější značku v kategorii robotických vysavačů v roce 2022 není náhoda, potvrzují i Slovenští spotřebitelé, kteří umístili robotické vysavače Rowenta na první místo také na Slovenském trhu.
Kontakt a celý článek naleznete na webu (http://www.moda.cz/feed/rss) zde.